Trendy globalne a Giełda Papierów Wartościowych – na co zwracać uwagę?
Reklama powinna być w głównej mierze efektywna, by zachęcić klientów do zainteresowania danymi towarami lub ewentualnie usługami. Jakim sposobem się jednak okazuje, każda reklama ma również do zrealizowania parę innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek najczęściej mają charakter informacyjny – to właśnie dzięki reklamie mamy się bowiem dowiedzieć o danej ogromnej ofercie, o oferowanych produktach lub usługach, z których będziemy w stanie skorzystać. Co znacznie więcej, takie reklamy mogą posiadać także funkcję wspierania sprzedaży – czasem mogą nam w związku z tym przypominać o pewnych produktach czy usługach – tu pomoże ANCHOR. Połączone jest to pomiędzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie najczęściej reklama ma za zadanie informować, natomiast już w następnych okresach, kiedy na przykład sprzedaż zacznie spadać, wówczas przyzwoicie jest najzwyczajniej w świecie przypomnieć klientom o praktycznych produktach czy usługach. Poza tym reklama może mieć funkcję manipulacyjną, o czym na pewno już często się przekonał każdy z nas, obserwując reklamy choćby w telewizji.
1. Zajrzyj tutaj
2. Zobacz więcej
3. Sprawdź to
4. Kliknij dla szczegółów
Dlaczego dywersyfikacja portfela jest kluczowa?